2010. november 15., hétfő

Szemüveg

 
12 éve vagyok szemüveges.:)
Életveszélyes, miért is vagyok az???... na, ezt inkább nem írom le....:P.... 1 valaki tudja, és vele már nem tartom a kapcsolatot...
Nagyon szeretem, pedig nem jó dolog. Ugyan is a szemüveg csak 1 mankó. Nem gyógyít, inkább árt! Hallottál már olyanról, hogy műtét vagy szemtorna segítségével letette volna valaki? Műtétről már hallottam. Hallottam! Valaki tora segítségével letette a szemüveget! Gratulálok neki, de szerintem ezt a bejegyzést már nem olvassa..... Lusta vagyok, inkább ide írogatok... a műtét 2 dolog van az egyik: drága a másik csak akkor lehet, ha a szem "megállapodott" az én szemem kis lusta, tornászni sem szeret és minél erősebb a lencse annál gyengébb.
Különben is a szemüveg öltöztet :D naná, nekem zöld van :) Takarja csinos ráncaimat, a képen nem :D és látok vele!..... ideig óráig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése