2011. május 30., hétfő

Véletlenek?

Régóta nem hiszek a véletlenekben... Ok-okozat összefüggést már 19 évesen vallottam... akkor nem tudtam, hogy ez a Karma törvénye. :)
Visszanézem életem "filmjét" egy kirakós képe rajzolódik ki. Minden tökéletesen a helyén van. :)
Jelenleg történik valami, de nem látom át, és ettől olyan izgalmas :) Minden azt mutatja, nagy változás előtt állok... Holnap vizsgázok és eredményhirdetés után, megyek tovább, amiről a legfontosabbakat tudom. Elindítom a Pálmalevelem kerestetését. Itt: Pálmalevelek 
Igazából nem is nagyon érdekel, de még is valami vonz oda... erről majd később...

Elengedés...aki menni akar, engedjétek...
Környezetemben nem tartok vissza senkit, legalább is próbálom. :) Élje csak életét, ahogy tudja Mindenki. :) Segítség kell, itt vagyok...:) Szeretet kell, itt vagyok, ékszer kell, itt vagyok...:) Szerelem kell, nos ezt hagyjuk XD
Múltam egy részét a szekrényem pakolásával temetem el, hiszen az overállra mikor lesz szükségem, jól van, nem tudhatom... Furcsa lenne, ha ismét fel kellene vennem XD Hát igen :D
Ez a múlt... :) Köszi Nikus! ;)

Életszakasz lezárul, ismét... Nem csüggedek, hiszen holnap jönnek a gyöngyeim, és fűzhetek, tekerhetek, kötözhetek, amennyit csak tudok XD

4 megjegyzés:

  1. Pozitív legyen a változás. Kívánom neked.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lagor a pozitiv hozzáállás fontos, de ezt te is tudod. A pálmalevelek engem is érdekelnek, én is sok helyen néztem már utána:))

    VálaszTörlés