2011. június 13., hétfő

Alakul...

Már alakulok rendesen! Sok segítséget kapok, igaz az a mondás "Kérj és meg-adataik", még ha nem is erre értendő.

Felkutattam a házat, és amit találtam, begyűjtöttem :) Mini tanfolyamot kaptam decopage-ból is. Attól a hölgytől, akitől vásárolok. :) Ezeket úgy szeretem, az ékszerkészítés is így indult :)
Egyelőre a hétvégi ballagásra koncentrálok, és a többire XD Már az is kialakult bennem. A Pillangóknak a sablonjai is készek, még jó hogy van sok felesleges névjegykártyám :) Pár krepp-papír kell és készülhet a díszítés :)

Nem gondoltam, hogy a volt munkahelyemről, amik megmaradtak kések, azokat egyszer is felhasználom. Most tettem bele a szerszámos dobozomba. Szépen gyűlik. Elővettem a hullámollómat is. :) Kicsit suta, de majd elboldogulok vele. :) Lényeg van! :) 
Régi iskolás dolgaimat keresem, tintapárnát és a rajztáblát. Hú már megijedtem, azt hittem, nem használják azt a farost lemezből készült 4 sarkában csíptetős táblát :D 
Ilyenkor jövök rá, hogy egyre régibb csibe vagyok XD Pedig csak a 3x-en vagyok túl XD
Felmentő sereg a család! Vannak gyerekek igaz nagyok, de ismerik... :) nyomdát nem nagyon, de azt nézek a padláson, ha idő engedi. :) Vagy is nem leszek főt csirke XD 

Nap végre egyre melegebben süt!!! Jó hír! :)

3 megjegyzés: