2011. június 8., szerda

Hé valaki!!!

Ma ismét riasztás volt, gyors rohanás becsukni mindent, kikapcs mindent... gondoltam ahogy tisztult az ég valahol valamit elmosott... Jól sejtettem... Időjárás mutatós oldalon, láttam  nem éppen szívderítő látvány... 

Most pedig a nagy kérdés! Valaki igazán elárulhatná, mitől fogytam 3 kilót? Mielőtt kedves a kaja mennyiséget rónád fel, elárulom, eddig is ennyin éltem... Különben is eszek csokit, sokat. Tegnapi muffinból is alig van, bár a hangyák voltak olyan kedvesek, hogy a sötétebb részt leszedték, köszönet érte, az is elfogyott nem a hangyák által. Tornászni elkezdtem, mivel eper szedés közben úgy éreztem magam mint egy darab fa, ami nem hajlik... Reggel, mikor még alszok... érdekes megállapítás... lerobbantam, jól esett, de fájt... most is... 
No nem ez a lényeg. Fogytam. Nem is akartam! 

Beszereztem a legújabb teámat rózsakert nevűt. :) Szálas. Még van a szilvásból így nem kóstolom, majd holnap :) Persze a Cickafark után. 
Újabb gyöngyök vannak, szépek nagyon, de már annyi... mi lesz belőle magam sem tudom... nincs kedvem neki kezdeni... :)
Megnézem kint mi van... 
Dörög valahol...

4 megjegyzés:

  1. Vizsgadrukk? Na? Lehetséges? :)

    VálaszTörlés
  2. Benne van a pakliban az is :) Nincs több vizsga! :)

    VálaszTörlés
  3. Vége? Azért ne hízz sokat! :))

    VálaszTörlés
  4. Nem megyek tovább, sok... vagy sokkk. :)
    Etetnek, de nem akarom a ruhatáramat lecserélni :))))

    VálaszTörlés