2011. június 5., vasárnap

Tegnapi buliból egy kép, hát itt mindenki jól érezte magát! XD
Furcsa, hogy egy bizonyos X után az emberek már csak beszélgetni ülnek össze, a zene is elhalkul... beszédtéma gyerekek, munkahely és ennyi... Már nincsenek a hódítások...
Táncot csak az ott lévő csemeték ropták... Ők is etették a hangyákat. :)

Rá is térhetünk a mai napra...
Későn feküdtem, de annál korábban keltem. Főztem, takarítottam. Csak a szokásos dolgok. 
Mikor a felmosó vizet vittem ki, az ajtónak pattant valami... óvatosan mentem kifelé, nem tudtam mire számíthatok... Madárka repült ide-oda, és az egyik fólia sátorból még rémisztőbb hangok jöttek. Nem szállt inamba a bátorság, hanem utána akartam járni a dolgoknak. Kis veréb szorult be a 2 fólia közé. Nem törődtem azzal mi törik össze, vagy mi nem, a polcra pattantam azt hiszem kissé óvatosan lépkedve. Addig kergettem a kis ártatlant, míg az egyik nyíláson ki tudott repülni, de neki pattant a szúnyoghálós ajtónak, amit nem lehet rendesen kinyitni... de nyugtatgattam és így második neki futásra ki tudott repülni.

Délután sötét felhők érkeztek, 2 oldalról is. Nem tudtam rendesen fényképezni, anyukám folyton magyarázott, hogy hagyjam abba, nem tudom mitől félt, de nagyon ideges volt. Akkora zuhét kaptunk, hogy az valami iszonyat. A képek itt vannak, de nem tudom mit lehet belőle látni... Rendesen befolyt a víz. Szobanövények is kaptak. Most is kint van a lavór, és csöpög a plafonról a víz. Folyosónkon pedig még jég darabok is voltak, naná, az a kép lett a leghomályosabb... Az utcára kinéztünk. A szomszédok kivonultak, nem mindennapi látvány a vizes árkokat, nem lehetett látni, néhol az utat sem, annyira ellepte az eső.  
Árok még tele van, de süt a nap... :)

2 megjegyzés:

  1. Várhatóan az egész hét ilyen lesz. Mármint zivataros, nem bulizós. :))

    VálaszTörlés
  2. Most is jön valami, már a száradó ruhákat bementettem a heves szél elől egy fedett hely zugába, a lógatott virágok is sötétben pihennek... az ég pedig egyre sötétebb...

    VálaszTörlés