2012. május 2., szerda

Május 1- Hollókő ahogy láttam :)

Nálunk a Május1 fogalma: Kertben lenni, már hajnalban! Ez gyerekkorom óta él bennem (mert belém van táplálva, valami ilyesmi módon; Fiam, gyere segíts!) :)
Fűszedés, palántázás... épp mire van szükség... 
Ez tegnap sem volt másként... 
6-kor keltem és irány a palántázásban való segédkezés... 
Szerencsére "gyorsan" végeztünk :)
Ebéd és a jól megérdemelt pihike :)
Kedvesem szólt, Hollókői várról. Úristen még életemben sem jártam ott!!! :O Pedig nincs is olyan vadítóan messze :)
Délelőtti port lemostam magamról és már indulhattunk is :)
Vár a vár :)

Még a virág is zöldell falain :)

Kilátás a csonka falakkal

Panoptikum :)

Na, ki van ott???


Ilyen magasan jártunk :)
Vár nézés, utána az Ófaluban való császkálás :)
Láttunk sok érdekes dolgot :) Erre mindjárt kitérek :)
Az utcákon valós sétát az orgonák illata tette még kellemesebbé :)
Erről is van képem, de elég 1 miatt kapni :D

Cigányzene szólt egy étterem teraszán :) El vagyok szokva a hangos zenétől :) Így nem bántam, hogy tovább mentünk :)
No comment :)

Kitérő:
Látni valók!
E.T.A. Hoffmann, és Quimby számai után szabadon, képi megjelenítésben:

Nem tudom, mi lehet a kék, de jó! :)

Minek nevezzelek??

Dolce vita!

Lábáztatás béka módra :)

A madarak is érdekesek :)

Itt a fal a lényeg :)

Mekkora pókok!

Béka udvar kire vár???

Talán varjak lennének???

Még mindig nem tudom, mi ez...

Teknősbéka család :)
Napfivér és holdnővér :)

Igen a modern? művészet, minden esetre jobban el tudok képzelni ilyeneket a kertben, és a szobában... 

Cipő és pillangó :)
Gyorsabb voltam :P
A további részek, már nem olyan érdekesek... mint a meredek partra való mászás :) A madarak hangja... 
Tollasozás, azaz izzasztó :)
Az egyik étteremben csapni való a kiszolgálás...
Míg a másikban :)

Az a hír járja, hollókőn mindenki népviseletbe jár.
Mindenki ebben a hölgyben testesült meg :)
Ennyit a május elsejei banzájról :)

4 megjegyzés:

  1. Rég jártam a várban. Képeid elnézve mit sem változott. Szerencsére. Kellemes ünnep után kellemes hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól karban van tartva a vár, meg is lepődtem... :)
      Köszönöm! Hasonló jókat kívánok Neked! :)

      Törlés
  2. Azok a kerti cserépfigurák nekem nem jönnek be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoffmann írását mikor olvastam, hát meg akartam birkózni vele, de erősebb volt (élénk fantáziámnak köszönhető???)... Quimby már más tészta, az nem annyira erős... Így pedig mulatságos :)
      Viszont a most nagy divatnak hódoló kerti törpe, és törött agyagkorsók és megannyi minden, ami a kertekben van ez inkább kuriózumnak számít ;)

      Törlés