2012. augusztus 15., szerda

Csillagom :)

Kaptam egy csillagot, oka:
A munkahelyen támadásért, és ez még nem forrt ki, teljesen...
Igen, idegesen kezdtem el dolgozni... Mindenkit elzavartam magam mellől. 
A tanuló srác már bosszantott, van sok munka ő meg a másik oldalon pepecsel, valamivel....
Jó mi? Senki ne legyen mellettem, de segítsenek :D
Oda jött, és zsebembe dobott valamit:

Az E a nevem kezdő betűje :)
A másik felén pedig angyal van :) Számára ez vagyok, és nem bírja elviselni, ha bántanak...
Csillagforma a Heineken sörről jött. 
A serfőzők egyik hiedeleme?

"Egy másik magyarázat szerint a csillag négy csúcsa a föld, tűz, víz és szél őselemeket jelképezi, az ötödik csúcsa pedig az ismeretlent, egy olyan elemet, amelyet a középkori sörfőzők nem tudtak uralni."

(Forrás:  http://www.heineken.com/hu/faq/FAQ-Category.aspx?category=HeinekenHistory )

A másik dologról nincs képem azt bent hagytam, ott van rá szükségem. Csak egy ugyan ilyen anyagokból faragott kocka. Arra vidám, mondatok vannak írva. Tegnap éjjel dobáltam is :) Vidultam a robot mellett...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése