2012. december 23., vasárnap

Takarítás...

Nagytakarítás közepén tartok, de az erőm az valahogy porral együtt lemosódott, elmosódott.
Legtöbbet próbáltam kihozni a szobákból... Nem értem a sajátom a legnagyobb kihívás... itt pakoltam, rendeztem a legtöbbet... új dolgok áramolnak az utamba, de valahogy nem hatnak meg igazán.... Mi is a dolgok lényege??? Azt csináljam, amit szeretek, és amivel adok másoknak... Akkor minek erőlködök??
Ez van...
Sok levelet írok..
Ismerkedek új termékekkel. Kinek higgyek? Kapok ötleteket, tanácsokat... tapasztalok... és rájövök, amiket használok az semmit nem ér.
Illóolajaim vannak. Egy kisebb dobozzal. Krémbe ne tegyem bele, mert nem hatnak. Akkor mire jó? Annyi olajat hogy használok el??? 

Túl a dilemmákon... némi nemű boros hatással. Illóolajakat párologtatásra és szappankészítéskor eltudom használni :D
Újak beszerzése a cél... meg fejlesztés magas fokon, hogy mire??? Majd idővel elárulom ;) Még milyen fejlesztés!!!
Takarításon már sokadszorra vagyok túl. Csillog, villog minden, és még a Karácsonyfa teljes pompájában díszeleg.
Félre értés ne essék, hagyománytisztelők vagyunk. De nem barmok! Már bocsánat. Minek sűrítsünk be mindent 1-2 napra? Mikor szépen elosztva megcsináljuk, és még ki sem fáradunk. 
Szent este napján sütés és előkészülünk a másnapi vendég seregre, akik vagy 4 vagy 5-en támadnak :D 
Ki szeretne még ilyenkor takarítani és fát díszíteni???  Örülök, ha kora délután végzünk... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése