2013. január 27., vasárnap

Tervek??

Még vége sincs a januárnak, már tudom a maradék 11 hónap kacifántos lesz...

Higgadtan próbálok gondolkodni, mit csináljak 7 hónapon keresztül? 
Mivel foglaljam el magam??? 
A gondolatok alakulnak :) 
Tanácsadómra várok, hogy megbeszéljük a dolgokat :) 
Mit kell megbeszélni??? 
Napirendi pontok:
- Orvos, 
- Munkahely, 
- Vállalkozás... 
- Örömködés :)
Ruhákat már elkezdtem válogatni :) Kicsi és szűk nem kell. :) Valamit nagyon sajnálok, hiszen gyönyörű és irtó kényelmes :) De ha kicsi, mit kezdjek vele???? 
Pár könyvtől is jó lenne megszabadulni... Haszontalan, felesleges... Elkezdtem olvasni, de a felénél abba hagytam, hiszen az író elszállva magától, elemezte saját magát... Nem emiatt akartam a könyvet...

Na, most már elkezdek szelektálni ;)

2 megjegyzés:

  1. Ezek valóban nagy dilemmák, én is beleszaladok s gondolkodok, .... tehát vagyok. Szelektálni, kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a poén, hogy már ősztől szelektálok, és úgy érzem sosem lesz vége :D

      Törlés