2011. szeptember 4., vasárnap

Kell egy kis áramszünet... :)

... "időnként mindenkinek"!!! XD....

Reggel korán kel kelnem... ugyanis késő délutánig nem lesz áram. Pihenőre lesz fogva minden elektronikus berendezés. Még a gépem is pihenni fog :) Aludni fog minden, némán... Második szomszédban szenved a kutyus. Bűzmirigy gyulladása van... a hangját is jobban lehet hallani majd....
Tele vagyok tervekkel... Paprikaszedés, ékszer készítés, olvasás. 


Tegnap kotyvalékomat kevertem, vagy is a vizet forraltam hozzá, mikor a mester megjelent. Felmérte a helyzetet és elment cipőt cserélni. Addig befejeztem az italomat és 2 kocka csokit raktam bele. Kortyolásával a felénél tartottam mikor visszaért Jóska bácsi. Összeszereltük a dolgokat és már kúszott is a létrán. Hát, a ö u elég sok minden jött le a tetőről. Paraj, moha, cserépdarab, kövek, sár... és még kitudja mi, hiszen a csatornát is kipucolta :) Bejöttem majd nem rosszul lettem, bent is volt az aprólékból, már készítettem a takarító dolgokat.
Késő délutánra végzett a gletteléssel. :) Akkora a Szőke bácsi is jött, elvitte a portékát. :) Újabb 3 könyv tulajdonosa lettem :) 25%+3%+500ft Ennyivel olcsóbban kaptam meg. :)


Mai napomnak nincs vége. Néztem filmet; az Eredet címűt. Érdekes... álom az álomban... Közben pedig duplájára nőtt a húgyhólyagom...
Pici magamba szállás... Mit tegyek családon belül? Kívül?
Egy kis testmozgás, miközben azon agyaltam, hogy még mit találnak ki néphülyítés címén. Jólesett, oldotta azt a feszültséget...
Lelki barátnőmmel elmélkedés magasabb szinteken pl. Mátrai borzaskához mi illik. XD Teflon bevonatú edényben ajánlatos sütni! Délutánig húzódó írogatásból, ez a biztos dolog a többi tapasztalás, értetlenkedés és egyéb női dolgok :D
Már egyre jobban izgat a karácsonyi dolog :) Már szinte mindenkinek meg van mit veszek és készítek...
Csillapodásként... olvasok egyet... kinyomtattam egy könyvet, nem sok oldalas, de most az van soron. :) 

..."És aztán megint mehet, minden tovább". XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése