2011. november 25., péntek

Fityulások közt :D

Hírek szerint a legborzasztóbb helyre kerültem :O Kiképző.... 
Munka van dögivel... Izzadásig dolgozhatok :D 
Az emberek így első 2 nap után, változó, valaki óvatosan tapogatózik, valakin már látom utál... Szúrós szemek is vannak, és az érdeklődők :) Pletyka is van, azon marha jót nevettem :) Kedvesek is, és közlékenyek :)
Tegnap leszúrtak, ma pedig segítettek :)
Sok tanulni valóm van és a lehető legjobb ember mellé kerültem :) Idős hölgy, aki lassan, de biztosan vágja a szalagot a nyugdíjához :)
Hajhálót (fityulát) kell hordanunk, hiszen nagyon érzékeny dolgokat gyártunk, csak műszerfalakat :)
Azt is hallottam ott nem dolgoznak normális emberek :O Lehet én sem vagyok az, azért kerültem oda :)
Ma sem fáradtam el... de feldob az egész :) Kérdés meddig is??? Remélem sokáig :) 
Hűha ennyit sikerült kipréselnem magamból az új élményekből :D


2 megjegyzés: