2011. december 2., péntek

Ismerkedések...

Most néztem, hogy pár napja nem írtam ide semmit... :O
Döbbenetes. Pedig csak délutános voltam... 3 napot és ma a 4. napomon oktatásra mentem. Senki ne kérdezze miről volt szó, mert a mellettem ülőt ébresztettem, finoman, hogy ne ugorjon az előadó nyakába :D

Éjjel haza értem gyorsan lezuhanyoztam és már próbáltam lenyomni a pilláimat, de alig akart menni. Lényeg! Éjfél előtt ágyba kerültem :) Reggel viszont szólt az ébresztőm... :(
Anyukámmal egy kis incidens... ez a keresztkérdések a még mély álomba lévő embertől... 
Utána mentem az irodás járatra, meg is van a tapasztalatom... kértem egy másik szekrénykulcsát, megkerestem a kis szekrényemet és összeszedtem a csajokat, XD Ildiussal a bejáratnál találkoztam. Átöltözött beszélgettünk, és elindultunk a maradék időt kitölteni :) Akkor láttuk meg Évikét, aki dolgozott, egyből intézkedtünk... és már 3-an voltunk. Mentünk az oktatóba, ahol Gabika viharzott el előttünk. Nos a 4 fős női csapat, akik már 2 hetet ledolgoztak, hiánytalanul megjelentek :) Az összes többi újjal együtt :)
3 órát egy vicces fiatalemberrel voltunk, de nem voltam neki szimpatikus... amikor nekem kellett beszélni a szája is lekonyult... pedig... semmi olyat nem mondtam... :O
Ebéd az irodásokkal.... no comment... 
Újabb fiatalember, aki totál nem volt vicces... sőt első sorban ülve (csak ott volt hely) bóbiskoltunk, szegény Évike már lehelet finoman bólogatott, finoman hozzá értem, szerencsére nem ugrott fel :)
Ildus is bóbiskolt, de ő vadkislány... magától felébredt :)
Szünet és jött egy másik fiatalember nem tudom, amikor bevillant ez a pasi kistöcsög mindig rá hapcizott valaki... Semmi extra, csak bejött valami szigorú kis mitugrász, és jó pofizott, na ilyenektől kell tartani, mert ott rúg beléd, ahol nem várod... 
Rohantam a nővéremhez, eszmecsere, de nem tudom mit mondott... Visszafelé a csajokat is megnéztem, örültek nekem, ez olyan furcsa... :)
Buszra felszálltam. Irodás járat, mennyire más... vidáman beszélgettek, olyan kívülállóként éreztem magam. A rendes buszomon, más... van ülőtársam, Tímea és sokat beszélgetünk, mindenféléről :) Hiányzott...
Utol nem értem magam, de ide bekukkantottam... :)

3 megjegyzés:

  1. :D Hirtelen a faló jutott eszembe, ahol a katonák surrantak be a városba :D

    VálaszTörlés
  2. Most akkor képzeljétek el, mikor a "Bohóc" feláll a labdára ... és forog a föld, pont ellenkezőleg mint a labda és a "Bohóc" ráadásul szereti a konyakos meggye. :)))

    VálaszTörlés