2011. december 26., hétfő

Karácsonyi emlékek :)


Az ünnepek vége felé cammog az idő, bele a sima hétköznapokba.
Boltok is lassan kinyitnak.  Maradnak nekünk az emlékek. :)

Rég volt ilyen karácsonyom, lehet mindig ezt mondom, de nem számít, most nem :)
Fa, ami a képen bal felső sarokban van már 23-n állt teljes pompájában :) Szobák takarítása ,sütemények sütése. 
24-én a jobboldalon középen lévő fa mellett ünnepeltünk Turán :) Jobb alsó sarokban pásztorjátékból kiválasztott Angyalka osztogatja a pap szerinti lepetéseket :) 
Már a 25.-l is tartunk. Kedvenc unokaöcsém balközépen hatalmas munkában. :) Ezen a képen azt hiszem, a katonákat festi éppen. :) Tank az a másikon van. :D Angyalka pedig a bal alsó sarokba kucorodott, és Maszatkáról, Lajosról, Friciről mesélt. :) Utána befestettük a hajam. :) Míg az apjuk aktív pihenésbe kezdett. :) Szemtelenség lett volna az alvó embert lefényképezni. :)
Most látom úgy sikerült össze válogatni a képeket, hogy minden fotón van ajándék XD A felső 3, amiket kaptam, jó a középső alsó is, hát a kis-barátnőmmel 22-n találkoztam és mesélte náluk, hogy zajlik az ajándékozás. Névkártyákkal pakolják a kis csomagokat a fa alá. :O Mi csak oda adjuk és kész. Viszont annyira tetszett az ötlet. 
Kedvestől pedig névre szóló csomagokat kaptam. Na, elakadt a szavam XD
Szegény sógorom előtt van egy csomó csomag, hát ez lett a legélesebb kép sorry... Többiek kezébe nyomtam bele és nem tudtak megszólalni, az asztalra tornyosult az egész XD
Októberben elkészültek az ajándékaim, és néha már szinte nem bírtam magammal, annyira izgultam tetszeni fog e. A műveim :)

Karácsonyom boldogan telt el, a béke is meg van :) Szeretet, ami egyre jobban érezhető a családunkban, az pedig.... 


2 megjegyzés:

  1. Bizonyos vagyok benne,mindenki elégedett volt a műveiddel. Szépek! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Mindenkinek tetszett :)

    VálaszTörlés