2011. december 10., szombat

Mosoly tárgya...

A Blogom él, még akkor is, ha nem írok bele semmit :)
Örülök nekijje :)
Karácsony közeledtével... a sütemények vették át a főszerepet... Azért is mosolygok, hiszen mi nyáron is megsütjük a karácsonyi tortát XD Télen pedig a nyári sütiket XD Kicsavart emberek vagyunk... 

Látszik a karácsonyi tortás bejegyzés vette át a héten a főszerepet, kártyák csúfos bukást hajtottak végre, és az internet előnye és hátránya, amit hú kik is megnéztek,  de a legutóbbi agyament irományom is szép helyen van :)Nem vagyok becsiccsentve, pedig boros almát eszegetek :)

BOROS ALMA!
Fél üveg bort bele öntöttem egy tűzálló edénybe, a gázon alá gyújtottam, 2 almát bele vagdaltam, loccsanás nélkül... :) cukor, fahéj, vacsorámat elfogyasztottam, és tettem bele szegfűszeget, gyömbért, ánizst, és mazsolát olyan szép nagy szeműt, ami csak Lidl-ből beszerezhető :) méz nem hiányozhat... tartalékra vettem ne forrjon annyira :) Anyukámmal beszélgettem, nővéremmel beszéltem telefonon, és email-t írtam... kicsoszogtam és lekapcsoltam a megpuhult alma alatt a gázt. 
Az eredmény magáért beszél, nem sok alkohol tartalom, duplára nőtt mézédes mazsola, krémesre főtt alma enyhén fűszeres bor ízzel :)
Ez a recept Váry Gábor honlapjáról van...  vagy is az almasütő receptje... ja Ő árulja az alma sütőt és kedvcsinálóként van leírva :) 
Íze biztos finomabb lenne benne, de így sem elhanyagolható :)

Hűha lehet még is van némi alkohol tartalma? De jó meleg van bent... XD

2 megjegyzés:

  1. Érdemesnek tűnik az "elpusztításra".
    Lépcsőkkel vigyázz. Alattomos szerkezet. Nincs belekalkulálva, hogy forog a föld. Na most emiatt elmozdulnak a fokok és .... Tudod?! :)))

    VálaszTörlés
  2. XD Nagyon fínom, de nem sok alkohol tartalma van, szinte semmi, ennyi forrástól ;) Lécső közelében nem megyek, manapság naponta 2x XD

    VálaszTörlés