2010. december 7., kedd

Hagyjatok a társkeresőkkel!


Mivel már kissé unom ezeket a fajta dolgokat, csak tudatosítás kedvéért!
Tisztelet a kivételnek, ők azok, akik olyan társra találtak ott amilyen az elképzelésük!
Azok közé tartozom, akik bele untak ebbe a fajtaismerkedési módba... Tudom vonzás törvény.... Nem keresek senkit. Aki akar, megtalál, csak ne küldjem el... 
Tapasztalataimat írom le, nem biztos, hogy mindenkivel ez van... Lehet rosszul közelítettem meg...

Voltam társkeresőn nem is egyen, de őszinteség az nekem fontos... ott nem ezt tapasztaltam... Nem tagadom le sehol, ezotériával foglalkozom. Ebből adódóan másként gondolkodom... Ez eddig világos...

Nyaggatás után felregisztráltam egy úgy mond, számomra eredményes helyre. Jöttek az alap emberek kis leveleikkel, puszijaikkal... róluk később... 
Don Juan nevezzük így, hát őt nem lehetett lerázni... sietett a megmentésemre! Mitől is akart megmenteni, így utólag szerintem maga sem tudja... Állítólag ismerte Mlle Lenormand kártyát és tenyérjóslás is ragadt rá valahonnét, de folyton a Reiki negatív hatását magyarázta... kissé unalmas volt... Így akart megmenteni? Elég nagy vagyok ahhoz, hogy már az elején láttam mit akar.... 
Miután becsajozott, újabb levelezéseknek nem mondható ismerkedések. Nem bírták a stílusomat. 
Már csak levelezni szerettem volna (nagyon szeretek írni), és erről is le kellett mondanom. Töröltem magam.

Új erővel, új névvel, dicséretes adatlappal (megdicsérték:) ) Írtak páran, furcsa az volt, hogy jobban ugyan azok, akiket már ismertem, ők az alapok! Nem ismertek meg... 
Felvettem a kapcsolatot egy pasival. Olyan érdekes emberke... Végre levelezhettem! Csak ne találkoztunk volna! Mázli! Szerette a természetet parkban sétáltunk, ücsörögtünk. Az illatozó virágos rét, kutya füle hozzá képest, majd nem leszédültem a padról! Sokat is hazudott.... elárulta magát....
Nem sokra rá töröltem magam... Pedig remek ajánlatokat kaptam... Komolyan... Egyik sem fogott meg...

Kis barátnőm unszolására, feljelentkeztem egy másikra, na kérem! No, adatlap! Príma!
Ismerkedés: Tudom, az átlag nők gerjednek (anyagi biztonság) arra, ha meghallják a fizetés mennyiségét, esetleg a vagyoni helyzetet, beosztást (tudom mi a koordinátor, nem nem az ami beugrott neked is) társadalmi hova tartozást...Méret! 
Na kérem! Férjhez menni sem akarok, és gyereket sem....had legyen már meg, azaz öröm, hogy felfedezhetek, bármit is. Jól akarom magam érezni! Már a novemberi bejegyzésben leírtam, mi is vagyok... 
Vannak példáim arra, hogy hol lehet ismerkedni... igen a temetésre gondoltam, tudom morbid.... 

Jaj, ma Nikussal is és Esztussal is ugráltam:) Bennük legalább van élet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése