2010. december 6., hétfő

Kellemes Mikulás napot! :)


Ma reggel, azt hittem, hogy amit kaptam Mikulás az nem az enyém, oké az én asztalomon volt, de rajtam kívül még 15-en vannak....  Az ebédlőben a szokásos csoda tea készítésekor a szakács mesélte, hozzájuk a Mikulás nem ment be, csak a zsákját hagyta ott, és a kislánya nagyon örült! A pihenőben sok mindent megtudtam főleg, hogy Nikulás járt nálam és jó gyerek voltam :D Valamint egyik munkatársam is bele olvasott a bolgcsiba és meglepődött :) Nem számított semmire, és kellemes felismerések érték. :) Mire visszamentem szaporodott a Mikulásom, csak az megállt a fejlődésben :) Amikor pedig a raktárba mentem a jegyzetért akkor AMikulás nyomta a kezembe önmagát :) Reggeli után Attila egy doboz bonbont hozott, mert ugye amikor jött dolgozni, összetalálkozott vele, és 2 szarvas húzta a csilingelő szánját. Délelőttre ennyi futotta, csak átnéztem a jegyzeteket és begépeltem, ilyen sem volt még egy nap végzek ennyi mindennel, jó pihenésként egy nyakláncot fűztem Katának :) Igen ezért járok be dolgozni... még 9 napig... 
Délután a SMikulás jött még egy doboz bonbonnal, csak itt már aláírást kért!
Hatvanban pedig anyukámmal sétáltunk egyet, csak ugri-bugri kis krampuszt láttam...
Mára ennyi jutott, de ígérem holnapi írás már alakul a kobakomban :D
A Nikulás, Mikulás és a többiek... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése