2011. január 30., vasárnap

Már megint....

Már megint vasárnap van, hogy telik az idő. Kinti hideg fáj, pedig 1 hete kellemes tavaszi nap volt… így beülök a váróba. Csendet az idegesítő információs hang töri meg. Ez már a szép új buszállomás! Egyben van… még… hétköznap az iskolások rohamozzák meg… 

Úgy hallom a biztonsági őr meg van fázva…
Nagyon szép virágok vannak, egészségesek tele vannak élettel… Üvegen át látom, hogy kint mekkora a forgalom.
Fogam tegnap jól el volt, ma szórakozik kicsit, de nem sokáig… Inkább hagyjuk…
Gondolat menetemet az információt mondó automata fülsiketítő hangja szakítja meg. Akár hová megyek ezen a területen, mindig a fejem felett szólal meg… :)
Útban a buszállomás felé, vettem baconos-sajtos finomságot és fonott kalácsot. Az óra végén már hangosan korgott a pocakom… Nem lehet sokat enni, mert az anyukám vár az ebéddel.  Kapok, ha nem eszek Vele… Szilvás-mézes teával öblítettem le.
Két fiatal lány és egy idősebb hölgy jött. Lányok csendben fecsegnek, még elég bátortalanok…
Az idős hölgy csak ül, juj, milyen visító hang ez… Talán cica.. de elhallgatott…
a busz persze, késik… nem is lehetne máshogyan… viszont többen vagyunk, mint egy hete :)

Ma mást akartam ide írni, de a suli az……hagyjuk. Nincs baj, semmi… Csak 12 oldalt körmöltem, felénél elvesztettem a fonalat…  éhen haltam, és… amúgy jó napom van!!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése