2011. január 29., szombat

Nevünk jelentése...

Elég érdekes, hogy valaki így hív, valaki úgy... mostanában sokszor olvasom, hallom az Esztikee nevet, eddig nem volt jellemző... Lagor, Lagi is egyre sűrűbb :)  Olvastam, hogy a nevünk jelentése megmutatja, hogy a másik embernek mit jelentünk, vagy is mit gondol rólunk... 
Régen sokat foglalkoztam számmisztikával.... több oldalas anyagom van különféle számításokból Pitagorasz, Cheiro féle és kabbala is, de az nem teljes... Valóban nagyon sok mindent kilehet számolni... bámulatos... Eddig a legjobb Dan Millman: Erre születtél című könyve adott választ a bennem felmerülő kérdésekre, sőt segít is elég sok mindenben....
Most a Pitagorasz félét mutatom meg... talán ez egyszerűbb... (nem a kedvencem) de elég sok dologra választ ad. :)


1
2
3
4
5
6
7
8
9
A
B
C
D
E,É
F
G
H
I,Í
J
K
L
M
N
O,Ó,Ö,Ő
P
Q
R
S
T
U,Ú,Ü,Ű
V
W
X
Y
Z


A nevünkből következtethetünk, hogy a külvilág hogyan lát minket!
Ha a neved betűinek (amit általában használsz) számértékét összeadod, megkapod a neved szerinti sorsszámod.

LAGOR=L+A+G+O+R= 3+1+7+6+9= 26=(egyszerűsítünk)2+6=8
A rövid leírásokban pedig ki lehet keresni....

1: nyitottság, férfiasság, teremtés, fizikai erő, egyediség, merevség, határozottságra, győzelemre törekvés, vezetői hajlam
2: befogadás, érzékenység, nőiesség, lelki erő, romantika, művészi érzék, intuíció
3: kapcsolatteremtés, kommunikáció, információ átadás, büszkeség, változékonyság
4: határozottság, szilárdság, összpontosítás, akarat erő, komolyság, igazság, precizitás
5: kreatívitás, játékosság, rugalmasság, kockázatvállalás, anyagi sikerek, szenvedély
6: művészi kreatívitás, érzékenység, érzelmi biztonság, béke, nyugalom, védelem
7: határozottság, célirányosság, utazás, filozófikusság, misztika, egyéniség, vonzerő
8: pontosság, zártság, rejtélyesség, kiszámíthatatlanság, erős érzelmek, szellemiség, misztika, végtelen lehetőség
9: magasszintű szellemiség, romantika, erős akarat, öntudat, szenvedély, tehetség, misztika

 Jó számolgatást kívánok, ellehet vele tölteni egy kis időt... :)

Forrás: Internet...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Lagor !

    Nagyon tetszett !
    Én 7-es, egy másik becenevem szerint ( manapság ritkán , inkább gyerekkorban használt) 2-es vagyok.

    Szép estét !
    Márk

    VálaszTörlés
  2. Márk! :)

    Mutatok más számítást is! Tanultam, hogy 3 évben használt név az már mutatkozik az egyéniségben...
    Mikor felvettem az asszony nevem merően megváltozott az életem, de nem a papír a lényeg... Nem rég jöttem rá dolgokra...

    Kellemes estét!
    Lagor

    VálaszTörlés