2011. február 19., szombat

:)

Érzelmek viharában sodródunk, ki erre ki arra...
Jól induló nap után kapkodás, idegeskedés... mit várnak az emberek... Az indulásban egy régi ismerős rám köszönt, mondott érdekes dolgokat, ennyi, valahogy nem tudok a szavaira adni... Nővérem bődületes hülyesége csak vidámabbá tette a pillanatot. Anyukámnak okozott öröm, emelte is, csak.... csak süssem azt a süteményt, amit szeret, de gyorsan... :) Meg is lett az eredménye, finom, csak... XD Nem arról vagyok híres, hogy tökéletes dolgokat alkotok... :) Azon is csak mosolygok :) Felhúztam magam, mert már megint sietni kellett, de minek??? Ezt sose tudom meg... 
Ismételten jó híreket kaptam, talán többet is mint amire számítottam egy útmutatást.... régóta vártam.... Megerősítette gyanúmat. :) Sikerülnek a vizsgáim.... :D Ilyen mellé beszélést, no hagyjuk is... :)
Vacsora izgalmas dolog.... letört a fogam... megint mehetek a lassú doki nénihez... Megleptem magam valamikkel is... ennyi titokzatosság azta... :D 
DVD-ztem ismételten... egyedül mit is lehet... kérek ötletet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése