2011. április 9., szombat

Ingoványos?

Beszéltem egy hölggyel, mielőtt az ingoványosra kimondtam volna az igent... azzal fejezte be a mondandóját, hogy: "-Azok a barátaid, akikkel nagyvonalú voltál, támogatni fognak..." ezt többféle módon lehet értelmezni, szóval akiket, közel engedtem magamhoz, támogatnak....
Rövid időn belül meg is jött a biztosíték, csak 2 idézetet mutatok:


".....Eszem ágában sem lenne lebeszélni a vállalkozósdiról, olvastam a blogcsidban, hogy többen megpróbálták. Szerintem nem kell Téged félteni az ilyesmitől, elég eltökélt és ebből kifolyólag talpraesett lányka vagy, nem lesz ebből gondod, és akár valami nagyon jó is kisülhet belőle, szerintem nem lesznek különösebben megélhetési gondjaid. A sors valamiért így akarta, lehet, hogy ez a Te utad, nem pedig egy multinál görnyedni éveken át 60ezerért....." 

"....Nem baj, ha  jelenleg nem örülnek neki !
Téged majd hajt a bizonyítási vágy - és az  + erőt is ad Neked - ráadásul egy álmodat váltod. valóra  !
Ez fontos indíttatás , momentum !
Amit korábban is írtam - hogy ha az az érzésed, hogy ezzel másoknak segítesz,  és nem átverés - Te , mi ilyenre képtelenek lennénk - tudom !!!"

Jaaaaaj az előbb beszéltem a nővéremmel és eszembe juttatta, amit apukám mondott mindig nekem: "Művésznő". Minden kislány van valahogy becézve: királylány, hercegnő, tündérke... nekem ez jutott...művésznő
Most megérintett... 
Már nem az a kislány vagyok... ékszereket készítek, és blogot írok... próbálkozok a felnőttes viselkedéssel XD
Ezt a barátaim is mutatják... csak 2 levélből idéztem a többit őrzöm... kedvestől nem... az kettőnk dolga... :)

1 megjegyzés: