2011. április 28., csütörtök

Ki, hol tart?

"Az, hogy befejezetlenül jövünk a világra, mindannyiunknak félelmetes lehetőséget biztosít. Hatalmunkban áll fejleszteni tudásunkat, tetterőnket és kitartásunkat. Magunk tökéletesíthetjük hitünket, cselekedeteinket, lendületünket, egész személyiségünket. Igen, Mi fejezhetjük be életünk legfőbb művét: önmagunkat."
 
Arckönyves oldalon olvastam ezt az idézetet... mindenkinek elküldeném... 
Most életében hol tart? Mennyire ismeri magát? Mit tanult? Tud e szeretni? Hinni? Élni? Vannak e barátai? Milyen a kapcsolata külvilággal? Önmagával?
 
Ebédkor a tv-ben egy olyan reklámra lettem figyelmes, hogy egy vékony hölgy a külsején problémázik és fogyókúrás szemeteket reklámoz...
Holott azaz egészséges, ha akkor tornászik valaki és annyit amennyi jól esik... és nem azért, hogy a strandon végig tudjon vonulni... lehet kutya sem veszi észre.. egyik esetben sem... 
Imádott pár nem fogadja el, olyannak amilyen, veszett fejsze az egész... önámítás, hazugság... javítsatok ki, ha tévedek... 

Nem látom ennyire sötéten a világot... csak másként gondolkodok... 
Jöhet az, hogy Neked könnyű vékony vagy, na ezeket a kijelentéseket nem szeretem, ugyan is vannak ennek is hátrányai... a kedvencem: 
Testesebb hölgy mondja;- neked könnyű van pasid, BEZZEG! én a kutyának sem kellek, már a fogyás sem megy... de azt nem látja  a drága, előtte meddig voltam pár nélkül... akkor egy szót sem szólt!

Szeretem az embereket... komolyan! Szeretlek Titeket! :))) 
 
Önmegvalósításhoz megcsinálok egy kevés BIT-es tesztet (BIT-Biztosítási törvény Könyv)XD Nem adom lejjebb!!! Az gondoltátok valami más ugyi??? 

Az egyik netes honlapon, ahol előadásokat lehet nézni, újabb ingyenes van, no erre befizetek és írom a tapasztalatimat :) Ott néztem a Dalai Láma látogatását vagy előadását, pontosabban írogattam a Chat szobában XD

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az embereket. De már válogatok.
    Te nem vagy "veszélyben". :)

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálkozok, a válogatásod miatt...
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés