2011. március 15., kedd

Március 15

Ma a tv-ben egy reggeli műsorban hallottam:
- Gyökereinkhez kell leásni, így marad fenn a Magyarság...
No, ez szép... így délután kimentünk a temetőbe, no nem ástam fel apukám és nagyszüleim sírját, inkább kicsit rendbe tettük a pihenő gyökereket, kapa, gereblye, és rongy segítségével.
Apukám nem harcolt, de nagyapáim igen, de nem 1848-ban csak a II. Világháborúban. Kiderült, hogy az egyikük itt a közelben volt fogoly, igaz az orosz-katonák vigyázták. A másik nagyapám pedig harcolt a fronton és repeszt kapott a lábába, ezért sántikált...
Gyökereim tisztogatása eddig tartott. :) Mélyebbre, ásó híján nem mentem... 
Tudom, milyen gyökerek kellenek ide, de kis falum mióta létezik Római Katolikus. Pap él, így őt sem ásom ki...
1920-ban fedezték fel, hogy itt a régi mocsaras vidéken van egy helység, és lakói híven őrzik a népviseletet, akkor most ezt sem kell ásni.. Itt van...még most is...

Eltűntem egy időre, ezért ne haragudjatok!
Mentegetőzni nem fogok... nem látom értelmét...
Sikeresen túl vagyunk a 3 fordulós vizsga sorozat második fordulóján. Ma rájöttem, kék bizonyítványos tanult rabszolgák leszünk... akik ismerik a jogszabályokat... Szép...
Emlékszetek még az ajtós írásra, mikor a nagy ajtó kinyílt és utána nagy fényesség...
Van folytatás... tegnap vagy tegnap előtt olyan írásokat olvastam, amik március hónapot vetítik, önismereti, és igazság feltárással foglalkozót... 
Hónapos kivetítésnél egy kép jelent meg, szürkület volt, dombos vidék. Emberek gyülekeztek. Egyik fele sötét ruhában lehajtott fejjel, a másik fele sugárzóan tekintetük az égre nézett. Fényes emberek emelkedtek, éreztem... és megszűnt a kép...
Részletesebben leírni nem tudom... nem borzongtam meg... nem is féltem... csak olyan jó volt...
Már ékszereket sem készítek... pedig kellene... van rendelés.... de erő is kell, ami elfogyott...

Mai ünnepről nem írok semmit, hiszen annyian annyian emlékeznek... Nagy dolgokat tettek... 
Jelenleg is készül valami... ha nem hiszitek, akkor olvasgassatok a neten... már a címszavak is sejtetők... főleg az arckönyves ismerőseim kiírásiból tudom, akik nagydarab kopaszok XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése