2011. május 24., kedd

Hamutartónk

Ilyen napot.... nem tudom mi van, vagy is tudom, csak elvonták a figyelmemet... kicsit összezavarodtam... 1 hónappal tolódott valami... no mind1. Holnap utána járok...

Amit, ma hoztam egy érdekesség... A Mi családunk fura emberekből tevődik össze... Van hamutartónk, udvari, mutatom mi célt szolgál:

Ugye milyen fajin? Jól mutatnak benne a virágok :) Senki sem dohányzik, még, ha kompromittáló képek vannak rólam, akkor sem dohányzok XD Inni sem iszunk(kedves nehogy az a pohár jusson eszedbe, amit, ott akkor, mi lett utána?). Fura ugye? Nem dohányzó, nem iszogató család. :) A mai világban! 

Hamarosan lesz ballagás, és mekkora parti lesz! XD Már előre nevetek...
Régen, igen apukám is, sógorom is, és szerénységem is dohányzott... Apukám meghalt. Sógorommal pedig abba hagytuk, teljesen más módon, más időben. 
Alkohol... Apukám szerette a bort a fröccsöt a pálinkát, jó paraszt ember lévén, hiszen megtermelte magának. Sógorom már nem iszik, és ennyi elég... nagy utat tett meg... 
Pincéből akkor hoztuk fel a kiszáradt hordókat, amikor hó volt. Ott kalapácsoltuk és kint hagytuk, hogy megdagadjon a fa. :D

Következő kép:
Ma kaptam a nővéreméktől. Megleptek. :) Nem is vártuk őket, de az Eszterek azok duplán vannak nálunk, és ezt nem lehet elmismásolni. Ja mert már márciusban kaptam valamit névnapomra... Kusza kusza, mint a vizsga időpontom... Teljesen eltérített...
(csendben megjegyezném, az internetnek köszönhetően, olyan emberek is köszöntenek akiket nem is ismerek, csak látásból. Jólesik. Köszönöm.)

A pozsgásokat szeretem. Pont ezeket ne? Szépek, kíváncsi vagyok, meddig bírják, mindenesetre a kagyló az... csodás! Szeretem a virágokat locsolni, már anyukám rám szólt... picit ritkábban kellene... így megvárom míg alkalmas lesz, de nem a kiszáradást! XD

4 megjegyzés:

  1. Nálunk is van még hamutartó. A cigit viszont már rég elhagyta Melinda is, én is. A gyerekeink el sem kezdték szerencsére. Ital? Néha kell koccintani, amúgy meg minek? Értelmesebb dolgokra is lehet költeni. :)

    VálaszTörlés
  2. Benti hamutartókban, valami mindig van szemét vagy más :) Szobámban gyufák vannak és abban pihen a gyertyaláng oltó. :)
    Itallal néha koccintunk, de az sincs túlzásba víve... :)
    Így igaz :)

    VálaszTörlés