2011. május 23., hétfő

Jégesőből sem maradhatunk ki...


Ékszerek, tanulás és rend (nem jó a sorrend)... a fejem akkor kaptam fel, mikor fújni kezdett a szél. Eső illat csapott meg. Anyukámmal le-felszaladgáltunk, néztük a jég mikor kezd el esni... Szerencsére a szép virágokat még tegnap bevittük szélcsendes helyre, így ők megúszták... a többiek kaptak, szerencsére nem sokat... Károkat csak az udvaron néztem... reggel, majd a kertet. 
Mindig tartottunk a jégesőtől, és utolért. Lehet már körbe lövöldözött...

Ma más is tanult, de Ő repülni... :) Vörös farkú csettintéseire lettem figyelmes dél körül. Kerestem fészküket, tavaly fecske otthonban laktak :) az idén nem tudom :) Viszont megláttam a csupacsőr madárkát, akire annyira vigyázott anyukája :) Fényképezőgéppel nem is mertem rohanni. Lehet kergetés áldozatává váltam volna :)
Már kétszer megesett, hogy a pincéből kellett kimenteni a csőrikét. :) Igaz nagyon vigyázunk az ajtóra a béka komák miatt :) de így is fennakad egy-egy az ajtórésen... 

Pár nap alatt készültek: Minden, ami itt van

Ékszeres oldalra próbálom eddigi munkáimat feltölteni, rájöttem elég sok van, hiszen akkor lendültem bele a készítésükbe, mikor ezt a blogot elkezdtem írni...

2 megjegyzés: