2011. május 18., szerda

Jelző táblák...


Az ember életében, hogyan lehet észrevenni a jelzőtáblákat???
Nem ártana szó sem róla... Honnét tudjuk, így mi az utunk??
Jelenleg ez történt velem... Eltévedtem. Még időben kapcsoltam :) Kaptam segítséget is :) Legjobbkor jött, már tudom hogyan tovább. Vannak álmaim, és azokat hogyan tudom megvalósítani, de ahhoz sokat kell, tanulom és tapasztalnom! :) Rájöttem, az életemben, akik mellettem vannak mind segítenek a maguk módján. :)
Lassan összeáll a kép :)

Reggel újult erővel készítettem, Gyümölcslevest és Tejfölös-mustáros husit rizskörettel :) Teregettem, már be is szedtem. :) Tanulok folyamatosan, de most már más aggyal??? Vagy nem is tudom... érzem a tétjét, ami csak számomra fontos, hogy mire kell, mit érek el vele, és tudom a saját dolgaimhoz felhasználni. :) Így izgalmasabb lett :)
Készítettem egy ékszert, pontosabban át alakítottam. Kedves kis barátnőmnek készült, és hát nem igazán tetszett. Nem sokra rá alkatrészek is lettek hozzá, de kedvem, az elillant... Tegnap két órás beszélgetés Ajsával és felébresztett :) Köszönöm Neki! :)
Nem rég elkészült :) Sok változtatással :) Már tetszik, ki merem adni a kezemből :) Ékszeresben megtalálható :) Címe: Nikus karkötője

4 megjegyzés:

  1. Mindig az az utunk, amit járunk. Jó, avagy rossz? Elválik útközben, vagy a végén.

    VálaszTörlés
  2. Felakartam nőni hirtelen, egy másik úton és ennyi... Nem adom fel az ami vagyok, és amit tudok :)Inkább fejlesztem magam :)

    VálaszTörlés
  3. Ha teheted ne is add fel. Ha teheted! Néha vannak a kényszer kompromisszumok és ...
    De reméljük nem lesznek. :)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a kompromisszumokat ;)

    VálaszTörlés