2011. május 20., péntek

Strand

Egy olyan átlagos napnak indult... takarítottam, ebédet készítettem...vártam egy csomagot. Délelőtt már megbeszéltem Anitával, hogy ők megkapták, amiket küldtem, javítást és meglepit. 

Hogy is írjam...  másfél órás beszélgetés és tanakodás mi legyen... döntöttünk, megyünk strandra... a szokásos kapkodás pedig időmilliomos voltam XD Nő vagyok, be kell látnom XD Gyorsan kész lettem... idegesen kerestem anyukámat, aki a faluba ment be. 
Fele időben megérkezett a csomagom, csak egy könyv! Már megint :) Kicsike, és gyorsan ki lehet olvasni... szinte olvastatja magát...csak ismerkedek a borítójával. Coelho: Alef  el is rakom holnap. Ne is zavarjon a tanulásban. Ballagási ajándék is meg van. Anyukám is haza ért :D  Örömmel hagytam el hajlékomat :) 

Jászberényi strandra mentünk. Nagyon gyorsan eltelt az idő... mindig röpül a Kedves társaságában. Hely tetszett, igaz még nem jártam ott, de vannak fák (ki hinné ugye) szép a fű (nem egy utolsó dolog, kérdezheted, eddig milyen strandon jártam, hát inkább hagyjuk) szóval olyan jó volt! :) Esett az eső, mi a vízben XD
Közben keresett Nikus is :) Már tudom az egész családnak tetszett a boríték, az ékszerek :) 

Szóval csak ennyi jó dolog történt ma :) Tele energiával, de fáradtan, még folytatom a tegnap elkezdett ékszert. :) Másról akartam írni, de ahhoz képet akarok feltenni... 

2 megjegyzés:

  1. Jól tetted biztosan jó szined lett, hisz jó idő volt tegnap is:))

    VálaszTörlés
  2. Felemás színem van, egyik fehéres a másik barnás... Szívesebben lennék most is ott... Nagyon jó idő van :)

    VálaszTörlés