2011. június 1., szerda

Meglepetés :)

Köszönöm Márk! :)
Tegnapi napomat inkább hagyjuk... vizsgám sikertelen, de rájött mindenki ez a pénzről szól... Nem is bánom, már beszéltem emberekkel és tudomásul vették, nem megyek oda dolgozni. :)
Pálmalevek igen érdekes, nyugalom áradt a helyről, ahol beregisztráltam :) Ott nyugodtam meg, vagy nem is tudom, de utána olyan minden összejött, elértem minden buszt, megtaláltam a metrót, a villamost (ez nem jellemző) Pesti buszsofőr szólt, a másik buszra a gyors járatra szálljak, hiszen azzal 60 perc alatt a következő állomáson vagyok. Mindenhol keveset vártam! :)

Az előző bejegyzést azért hoztam, mert tudat formálós napok vannak! Holnap pedig számomra lesz Kívánós napom XD Így neveztem el. :D Krisztusi korba lépve... nem tudom merre menjek. :D

A postást várom rendületlenül, mindig csomagot rendelek, amire szükségem van. Hát, nagyon meglepődtem. Ékszer alapanyagok helyett, a képen látható csomag várt. Annyira feldobott, hogy azóta csak mosolygok, és még rendeltem... XD
Mindenhez nagyobb kedvel fogok :)

Holdam is van!!!! Igaz nem fogyó, és télen készült, és bénáztam, de nekem tetszik... :)
Tegnapi nagy esőzés, jót tett a növényeknek. :) Egyre szebbek :)


2 megjegyzés:

  1. Igazán sajnálom, hogy elúszott a vizsgád, a és a napod is eszerint.
    Szép az a hold! Telihold. Nem félsz ugye?
    Végre felénk is alaposan öntözött a teremtő. :)

    VálaszTörlés
  2. Ne sajnáld, h nem sikerült a vizsga... nem nekem való...
    Nem félek, igaz sötétben nem nagyon mászkálok... de akkor sem a holdtól félek... XD

    VálaszTörlés