2011. június 2., csütörtök

Születésnap :)

Szülinapi menü, Lagor módra! :)

Immáron 33 alkalommal tartottam meg ezt a kívánós napot! :)
Reggeli sms nem más, mint a segély! Nagyon jót mosolyogtam! :) Ilyen szülinapi köszöntést!
Kedvessel is váltottam pár szót :)
Postás csöngetett, pár kedves szó Mónikával, és már adta is a csomagjaimat, amiket már annyira vártam!  :)
Délelőtt a képen látható menü készítésével töltöttem. A sütemény, hát igen búvár túrós, hosszú idő után sikerült, már mint a sütemény! :) Pár hete, nem stimmeltek dolgok, jobban az állaguk, olyan szétesős darabos, ízre finom, csak az a csak ne lenne :) Ja, igen a Búvár muffinnak a tésztája tripla adag ezt sehol sem írták, így lett egy tortám is, mert nem volt kedvem annyit töltögetni. :) Tortaformába pedig bele fért :)
Rántott csirke mell, amit megpaskoltam a klopfolóval, és saját két kicsi kezemmel bepaníroztam. Kisütöttem. Találtam 4 szem újkrumplit, a spájzban, ezek a köröm pörköltből maradtak ki. :) Szóval megfőztem és hagymás petrezselyemmel össze rottyantottam :) 
Az uborka hazai, anyukám kapta, egy termesztőtől. :)

Munka van! Mivel jöttek a csomagok, így délután neki álltam dolgozni :) Eredmény: Drágaságaimnál megtalálhatóak :)
Sok volt a leltár utánuk... 
Nővéremék estek be. Köszöntöttek. Hívtak Ballagásra is :) 
Újabb leltár csomagolás, árazás, ki is borítottam az összes fülbevaló alapomat, azt hason fekve össze szedtem. XD
Kis kerti munka :)
Alig várom, hogy olvashassam a legújabb szerzeményemet! :) Coelho: Alef c. kötetét :)
Kereken 1 évvel ezelőtt jelentették be, a munkahelyem fél év múlva, bezárja kapuit.
Érdekesek az ember életében a születésnapok. Forduló pontok. Most milyen irányba indulok?


3 megjegyzés:

  1. Jól értem? Akkor Isten éltessen még nagyon sokáig, erőben, egészségben, boldogságban és minden földi jókban! :)))

    VálaszTörlés
  2. Azért azt ne akard bemesélni, hogy a képen szereplő összes kaját betermelted öklömnyi gyomrodba....
    mégeccer boldog szülinapot! puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!:)))

    Betermeltem! Éhes voltam... Köszi puszi :)))

    VálaszTörlés