2011. július 9., szombat

Relikviák...


Ismerőseim, utazgatnak ki erre, ki arra... Hoznak emlékeket.
A fenti képről, csak annyit. Akitől kaptam, nem gondoltam, hogy ahol volt, ott is a fejében vagy hol... vagyok :) 
Különleges... hűtőmágnes, de milyen? Amikor fény éri, mintha életre kelne a víz, és az ég... Nekünk el van dugva a hűtő, így a szobámba egy fém dobozhoz raktam :) Lehet máskülönben nem is vettem volna észre... Már anyukám is szólt milyen érdekes. :)




Nővéremék ma jöttek haza a jó barátok országából :) Tavaly fehér királylányt kaptam, persze szárnyai vannak :) Itt van a jobbomon és amikor valakinek mutatok valamit a gépemen, akkor útba van... már ugrott fejest segítségemmel is, de bírja a gyűrődést... :)
Mivel valamilyen szinten ismernek, így idén zöld ruhás angyalt röptettek hozzám :)

Jól eső figyelmességek... :) Köszönöm! :)

Mai napomat, hagyom... délelőttöm nem tudom... olyan zavaros, a délutánom pedig... alakult, de nem az igazi... így estére úgy érzem iszonyat megfázva szipogok...

2 megjegyzés: