2011. október 26., szerda

Izgalmak...

Izgatottan várok, már szinte mindent :)
Megrendelésre készítettem ékszereket, egy egész kollekciót, és most nagy izgalom van rajtam, ugyan is a forma és a színek nagyjából megvoltak beszélve, a végeredmény az pedig, hát egyenlőre nekem tetszik csak... Más még nem látta.

Karácsonyi kreációkhoz is szerzem be az anyagokat... 3 csomagot várok. :) Dobozosokat díszíthetem is. :) Mióta a web piacokra beregisztráltam, nálam újra reneszánszát éli a posta :) 
Ebben a nagy készülődésben arra tudok csak gondolni, ki mennyire fog örülni... és mennyire lepődnek meg :) Az idő vaskerekét hajtanám, pont emiatt, a pontok miatt és ott pedig lelassítanám az időt, így behozva a tolódást :)

Egyenlőre a hétre, marad a dokinéni :) Válasz, hiszen képen megmutattam a hölgynek a kollekciót. Egy találkozó!!!!!!! A többi nem is lényeg, vagy nem is tudom... :) Csak ezek vannak a fejemben :)

Szép napot kívánok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése