2011. december 31., szombat

2011 búcsúztatása???

Vége van egy évnek, próbálok  visszatekinteni, de megint bevállaltam magam XD Ez vagyok... nem is akarok megváltozni :)
Kerek 1 évvel ezelőtt vártam valakit, de akkor úgy voltam sosem jön el. :) Ma ugyan úgy várom, de van rá esély :) Hiszen karácsonykor is ölelhettem :) Ez lenne a legfontosabb??? Javíthatatlan vagyok a rózsaszín ködömmel :D
Szóval 2011 számlájára írható:
  1. Január Munkaügyi
  2. Február TB ügyintéző suli
  3. Március Párom,
  4. Április Budapest, pszáfos szerencsétlenkedés...
  5. Május Hajdúszoboszló
  6. Június Szülinap a 33. :) 
  7. Július Erdély
  8. Augusztus Itthoni munka
  9. Szeptember Balatonalmádi
  10. Október Karácsonyi ajándékok beszerzése, elkészítése
  11. November Munkahely, Születésnap :)
  12. December Beilleszkedés, Karácsony
Szóval volt sok szórakozás, nevetés, sírás, viták, új emberek, munka, tanulás... stb... eredményes év...  Kíváncsian várom a következőt :) 

Kedves Olvasóim!!!
Kívánok Áldásokban, Egészségbe meg minden földi jóban gazdag Új Évet!!! 
B.Ú.É.K.


2 megjegyzés:

  1. Boldog új esztendőt kívánok neked és szeretteidnek is!
    Miért is akarnál megváltozni? Senki nem akar és sokan azt hiszik nem is változnak. Pedig dehogynem! Változunk egész életünkben. Hol észrevehetőbben, hol kevésbé. De változunk. Így van ez rendjén. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm MJ :)
    Változás állandó, de most léptem bele a nyüzsgésbe, és már lustuljak el??? Nem inkább zizegek itt, ott, amott és ennyi :)
    Élemben most is van változás, és próbálom élvezni :)

    VálaszTörlés