2012. december 9., vasárnap

Magoncok végeredménye



Még áprilisban rám tört a magonc vásárlás: Magoncok címmel olvasható, minden izgalma!

Eredményekre, vártam, a teljes végkifejletig! Betakarítás és egyebek!
Íme:
Levendula: Még amikor kikelt, kiszedtem, mert anyukám azt mondta rájuk,hogy paraj….
Szagos bükköny: Láttam pár virágát, de a meleg felemésztette…
Pézsmabúzavirág: Szép volt!!!
Golgota: Miután kikelt, és növekedett anyukám átültette, és valami van, de nem az igazi, majd tavasszal megnézzük mi a bibi…elszáradnak a levelei, pedig annyira hajt!!
Lepkevirág: Elméletileg gaz, de nálunk bebizonyította, hogy nem életképes a termőföldben, és elsorvadt…
Tiger dinnye: Anyukám félre értette és nem oda ültette, ahová mondtam, vagy nem akarta oda ültetni, és így nem tudott rendes ütemben fejlődni. Fóliasátorba mondtam neki, elmentem dolgozni, és szabadba ültette…
Mexikói egérdinnye: Locsoltuk pányváztuk, de nem bírta a klímát, nem tudtam megkóstolni sem, pedig valahol szapora…. (megjegyzem az sem oda lett, ahová szerettem volna.)
Peui földi cseresznye:
Zöld:
Hatalmasra megnőtt, nem kóstoltam, de aki igen, annak nem tetszett…
Lila
: Erősen emlékeztet a paradicsomra…
Sárga:
Nagyon finom, egreshez hasonlít az íze. Sokat termett :)
Téli dinnye: Lett sok tök alakú dinnyénk. 11db. Íze olyan savanykás, mint az uborkáé. Ráadásul a fehér por, ami borítja ragadt, és szurkái vannak. 

Nem adom fel! 
Van már 2 bokor levendulám! Virágoztak, és most gyönyörűen mutatnak a virágoskertben. Nem paraj!
Golgotám, most pihen, a jázminokkal karöltve, és alig várom a tavaszt, a nagy rokonát pedig folyton "megerőszakoltam" ecset segítségével. Nem győzte hozni a gyümölcseit, csak azt nem tudom mikor kell azokat leszedni, így azon sárgultak meg...
Téli dinnyét savanyítani szeretnénk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése