2013. február 17., vasárnap

Megfázás kezelése másként! (gyerekeknek, kismamáknak, a természetes dolgok kedvelőinek)

Kétségbe estem, a hagymateát nem  bírom meginni. 
ÍGY HOGY GYÓGYULOK MEG????
Interneten kutattam, mikor a sejtésem beigazolódott :)
Éjszakás műszakba nem nagyon szeretek gondolkodni, akkor nagyon tompa vagyok... 
"Pihenten" pedig a sejtések bizonyossá válnak :)
Mivel pici van a pocimban, így akár mivel nem gyógyíthatom magam... 

Nagyon jó ötletek találtam!
Pl:
- Tea (csipkebogyó: hidegvízben áztatni egy éjszakán át, és utána melegíteni, ízesíteni. Hársfa, kamilla...)
- C-vitamin (500-1000g)
- Méz minden mennyiségben! Teát ízesíteni, gyümölcsöket összevágva rácsurgatni, kenyérrel, vagy magában...
- Kamillás inhalálás!
- Infra lámpa?
- Sok gyümölcs, zöldség! 
- Meleg vizes ruha vagy meleg só a nyakra, ha bírja valaki...
- Sós vizes gargarizálás. Tengeri sós orrspray...
- Homeopátiás gyógy készítmények ( Stodal minden féle köhögésre; Homeovox hang megőrzésére; Homeogene 9 torok-gége gyulladásra; Coryzalia náthakor....) Segítenek a szervezet öngyógyító folyamatában.
- Sok pihenés, hiszen a szervezet gyenge ilyenkor, és erő kell a bacikkal szembeni harchoz!

Rájöttem más is lehet, elszakadna a gyógyszerek okozta mérgezéstől...
Esetleg kismama, vagy gyermekét szeretné megóvni...


2 megjegyzés: