2013. július 11., csütörtök

Szomszédok...

Már rég jártam erre, a kismamák izgalmas életét nem firtatnám...  
Igaz sokat nevetek a bürokrácia milyen módon viselkedik... Már fontolgattam a hon elhagyását is, mert számomra idegen nyelven írtak levelet (magyar volt az, csak érthetetlen). Nevemtől pedig visszhangzott az épület, ahol érdeklődtem, dolgok után... 

Most még sem ez ami ide hozott...

A jó szomszédok... 
Valamikor híresek voltak, pénzesek, orruk, igen magasan járt... csak meghalt a családfő. 15 év alatt sok balhé, meg egyebek... családalapítás, és még sok minden más. 
Jelenben nézve a legszegényebbek közé tartoznak. Kölcsön, kölcsön, kölcsön... de ne más pénzét...
Orruk eget veri még mindig. Átjárnak kertet ellenőrizni. A kerítésre nincs pénzük, pedig meg kellene csinálni. 
Hol gyermek szökik át, ez érdekes dolog, és az anyuka mindenhol keresi, kutyának nem nevezhető eb féleség, aki mutatja hogyan kell ugatni, vagy a cicák, akik éheznek... 
Legújabb dolog. Amit már nem tudok hová tenni...
Málna ügyek kérem! Átjárnak enni titokban, mert ami nekik van, azt a családfő kivágja... 
Eme gyümölcsre már rég várok, de csodálkoztam kevés van... egyre kevesebb... 
Láttam is, hogy valaki dézsmálja, de egy elszólásból tudom kik is valójában... 
Mire vannak tanítva a gyermekek???

Nem néznek semmibe, nem is baj, hiszen nem tudom mit hoz életem, és gyermekem, milyen lesz... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése