2011. február 28., hétfő

LLLJ

Sok gyöngy oldalt néztem végig, és már nem emlékszem milyen indíttatásból lett meg ez a Lapis-Lasuli és labradorit nyaklánc, amin Jáspis medál van :)
Lapis-Lasulit akkor nem találtam splitterben, azokat jobban szeretem. Labradoritot úgy válogattam mellé, kékes szín is van benne, ami remekül passzol a Lapis arany barna cirádáihoz. Vörös rézzel egészítettem ki.Jáspis adja meg neki a harmóniát. Kék-zöld-barna drágakő így passzol össze.
Lapis Lasuli a bölcsek köve, hiszen nyugtat, és szellemileg frissít.
Labradorit a Lelket tisztít, holdkő módosulat, igen finom rezgésekkel.
Jáspis intuíciót erősíti fel és segít a vitalitás fokozásához...
Már értem, erre van szükségem.... lehet személyi edző kellene...?
Jelentkezést várok, már a tanulásba bele fáradtam, de kitartok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése