2011. március 4., péntek

Játék...

Lassan itt van az első vizsga, sok tanulás ugye, az agyamra ment olyan szinten, hogy kikapcsolódás keresés van... Mivel közelemben anyukám található, így vele egyenlőre egy 2 órás vásárlás reggelire, a nap többi részében mi legyen???? 
Tegnap megesett, az arcoldalon az egyik játékot engedélyeztem, megint... időre megy, tehát az időérzékemet erősíti! Olyan szinten kikapcsoltam! Jó ég! Mindent és valakit egy időre felejtettem. 
Mivel minden játék jó valamire! Van, amelyik a csapat szellemet, a másik fajta a stratégiai az a logikát, történelmi ismereteket is lehet bővíteni, vagy saját magunkat megismerni.... ez nem egy utolsó dolog... memóriaerősítő, lehet olyat kellene??? Szerencse játék is van, no azt inkább hagyjuk... szóval sok félével találkozhatunk, egy oldalon szétnéztem, hát választani belőlük nem lehet, ha esetleg valaki tudja mit akar! Közben nézem az időt... ma egész délután néztem mit hogyan merre, új gép, meg minden.... átrendezés és szintet léptem!!! Ez a valami!!! XD

Éjjel volt egy álmom, áááá inkább ezt is hagyjuk... :) Reggel is éreztem hatását áááá ..... a személyi edzőm.... időpont egyeztetés... ezt rakd össze!!!!! ;) 
Nem indítom el a rovatot pedig az álom után lenne mit írni bele...
Na, tessék idő van.... 


Már vagyok is... :D
Játék ennyire kapcsol ki...
No, jól van megyek is innét nem vagyok függő csak... most kikapcsol jobb dolog híján....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése