2011. szeptember 8., csütörtök

Menekülés?


Amikor az ember besokall, a dolgokból, és menne menne messzire, hogy újult erővel vegye fel  a harcot a sok értelmetlen bajjal... Mert mind csak értelmetlen... fel vannak fújva. Mit tehet? Készül egy utazásra....
Délelőtt kevertem-kavartam, amit csak beterveztem a konyhában. Közben vártam a család ama tagját, akivel a baj van... A kavartak kész lettek, a családtag nem jött...

Közben örülök az esőnek, a virágok hajbókoló levelei, hátha felélednek... Széllel új energiák jönnek... ezt a fejemben érzem :)
Tegnap jött az egyik csomagom, a srác kérdezte mit rendeltem? Nem találja... Feleltem csak 3 helyről, így fogalmam sincs... Jót nevettünk XD Meg is lett. Könyvek. Nagyon izgalmasnak mutatják magukat, ez úgy bele trafált választás. Viszont a küszködős olvasmányba, bele jöttem. :) Ráéreztem ízére. :) Itt nem a Luther Márton féle árnyékszékes megvilágosodásra gondoltam :) Pedig ez is benne van XD

Ma megérkezett a rongyos csomag :) Nem is sejtettem. 2 ruhácskát félre tettem valakinek. 4-et gondosan előkészítettem. Kimosom egy alkalmasabb időben, és elteszem, amint szükség lesz rájuk, egyenként felveszem :) Ez feldobott :)
Voltam a kacatosba is :) Meg van! Igen most már gőzerővel dolgozhatok... csak legyen alapanyagom XD (Meg van: Tésztagép!) Ezzel tudom egyenletesen lapítani a drótokat. :)

Szomorú hegedűszó van a tv-ben. Anyukám hangosan nézi egyik kedvenc sorozatát... székem nyikorog... ablakomat zörgeti a szellő... Közben  a holnap délutánra gondolok :)

4 megjegyzés: