2011. szeptember 13., kedd

Utazás I

Útnak indultam. Elhívtak. Talán pompon lány leszek? Vagy kísérő? Idővel kiderül. :)
Már a vasútállomáson növesztem kicsiny fenekemet. A hűtőtáskában lévő aksik, az egész padot lehűtik. 
Élmény! A tegnapi fejfájásom nyomokban megtalálható. :) (nem vettem be gyógyszert)
Igen élénk a forgalom. Fodrászüzlet előtt üldögélek.
Csomagjaim (nő lévén, nem tudom 1 szatyorba belegyömöszölni a cuccomat. Még ételt is pakoltam, de nem árulom el hány személyre....:) )
4Db pakk. Van ruhás, kézi szütyő, a fényképezőgép mindenestül, és a hűtőszatyor. :) Mindent megtömködtem, még póttáskákat is raktam :) Biztos, ami biztos.
Furcsa szerzetek vannak erre. Agyon tetovált lányok, vagány fiúk. Hangszerrel járkáló idős ember. Mai divatot követő idősebb hölgyek. Unatkozó fiatalok. 
Fodrászüzletből hangok jönnek, nagyon szórakoztatják a fodrászt. 
Hoztam magammal könyvet, de még nem kezdek bele. Tartogatom. 
Ahogy átöltöztem, rájöttem ismét, a torna csodákra képes, a felszökő zsírpárnák alakításában. 
Mélyre szánt gondolatok ugye?
A blogos füzetem nem is tudom honnét került elő. Mostanában sokat pakolok és egy időben mindig magammal hordtam. Jó nagy szünet után, azt hiszem, visszakerül a táskámba. 
Jól szituált boldogságot mutató 40-es férfi kerül elő a semmiből. 
Időre nem panaszkodhatok. Látványra sem. Fiatalok jönnek mennek, probléma az, hogy felnőnek. Mi lesz belőlük, egyáltalán mi lesz velük....?
Fodrászüzlet bezárt. 
Korán lenne oda menni a vágányhoz. Ott a síneknél erősebben fúj a szél. (pulcsimat is felvettem)
Néni gyorsvonat módjára közlekedik. 
Elég feltűnő vagyok már megint, pedig legszívesebben elbújnék. 
Az írás: Mit ír? Mért ír? Minek ír? 
Újabb ember sereg zavarja meg elmélkedésemet.
Lassan elindulhatok. Nyakamban az összes cókmóki és úgy döntöttem még ülök, valahogy nem tudok elszakadni a padtól...
Fiatal fiú megcélozta az unatkozó kislányokat. 
A tollam bejáródik... a vonat pedig késik...

2011.09.09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése