2011. szeptember 29., csütörtök

Munkaügyi hivatal...

Látogató, mennyire fel tud dobni, ez hihetetlen vagy még sem? A látogató személye igen kedves számomra. :)

Későn bírtam este elaludni, pedig korán magamra maradtam.
Reggel pedig indultam a munkaügyi hivatalba. Mellettem ülő férfiak, nehezen tűrték a várakozást... amikor egyikőjük sorra jutott, a másik próbálta magára felhívni a figyelmet, hogy folytathassa a panasz áradatot, szégyen vagy nem, a mellettem lévő gyompálmában gyönyörködtem és vigyorogtam rá :D Így csendben maradt a szenvedő...


Mikor sorra kerültem, alig hittem a fülemnek, először is kedvesek voltak, mondtam mi a végzettségem, hirtelen másként is álltak hozzám... Mondták a tippeket, ötleteket. Beírattak ide-oda. Újult erővel kezdem az egészet és az eddig tanultakat felfrissítem XD Poén, ma van az utolsó napom mint munkanélküli és tovább folytatom mint földön kívüli. Tehát eggyel kevesebb a papíron szereplő álláskereső. HIVATALOSAN!
Nem hivatalosan a nagyobb moslékba kerültem...  Viszont a segítség meg van, hogy kijussak ebből a helyzetből! Nevetséges kissé, legalább is számomra... 9 hónapot kellett várnom, azokért a juttatásokért, amik alapban járnának??? Mind ezt hatalmas vigyorral fogadom, ami kicsit kómás....
Már várom a hétfőt, akkor megyek a következő hivatalba, bejelentkezni... :) Kapok valami pénzt :) Döbbenet! 


Nagy örömökre való tekintettel, lekéstem a buszomat és sétáltam egyet, közben benéztem pár üzletbe. Nem vásároltam, csak ahol akartam. :)
Itthon pedig, főzhettem magamnak valami ebédet. Úgy belaktam, bár nem tudom lehet a körte okoz valami hangzavart, vagy az üdítő... passzolom, de rendes masszír van a pocakomban XD

Visszagondolva, mik történtek ebben az évben, hát már most vakarom a fejem, és még mi vár? Ennek viszont nincs itt az ideje...
Jut eszembe! Még semmit nem vettem karácsonyra, senkinek! Pedig már akkora lázban vagyok... Bár most az unokahúgom lesz úgy elhalmozva... XD Rajta töltöm ki kreatívságom minden ötletét! Van egy hetem a kis táskája, pedig szépen telik :)
A mai napi dolgokat lehet a esti látogatónak köszönhetem? :)

3 megjegyzés:

  1. Szóval most akkor kozmetikáztak veled? Kapsz ellátást, papíron nem vagy álláskereső, amúgy meg igen?

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, igen XD
    A döbbenet, hogy a barátnőm egy másik ügyintézőnél nem ezt kapta. Csak a sivár tényeket.... döbbenet...

    VálaszTörlés