2011. szeptember 21., szerda

NŐK....

Családomban, női uralom van... 

Némán tűröm a sok kitalációt, bár ma anyukámra rászóltam, nem a jövőt kell tervezni, hanem az ülőkéjét bevinni a helyére... Érdekes utána nem volt jövő tervezés... Lehet az ülőgarnitúra súlya az oka??? XD

3. napja találkozok a nővéremmel... lehet lassan megárt, minden esetre a pénztárcámat nem kímélte... annyira nem, hogy buszra való maradt, de vonatjegyet kártyával fizettem. A vasútállomáson lévő automata ki lett fosztva, így ennyi :) Fogorvosomnak szóltam milyen nagy problémáim vannak, fáj az egyik fogam, de nincs pénzem. Ismer, így a fájós fogam száját betömte, és mehetek vissza...
Lidl-be is bementem, hiszen a szőlő rohamosan fogy és különben is alma ehetnékem van... 

Nővéremmel való 3 napos találkozó. Ezt nem is tudom... talán megemészteni sem...
Vettem függönyöket, 2 első szobára, és mivel drága jó anyám kitalálta, máshová is szeretne, így abba is adtam bele... ez vasárnap tervezés, hétfőn kivitelezés. Szépek a firhangok :) Nagy testvérkém, mondott egy ötletet, legyen drapéria is. Ezt kedden meg is vetette, a behúzószalagokkal együtt. Na ekkor láttam, baj van, minden készpénzem elfogyott, de a Tomiba szerencsére megvettem a lényeget! Forró csokit és jég csokit XD

Mivel a Ildussal tudok ingyen beszélni a flottába, most már, rá is rászóltam, nem tervezni kell, hanem a meglévőt kivitelezni, ő a varrónő a családba :)
Ennyit a tervezős famíliáról...

Lényeg, talán holnap elkészíti a csodálatos firhangokat és végre felhúzhatom a redőnyt :)

2 megjegyzés: