2011. október 3., hétfő

Ének

Énekelhetném; Ez a nap nem az én napom :)

Hasfájós, sétálós, festős nap...
Alig bírtam kinyomtatni az önéletrajzomat... úgy éreztem magam mint a kiskutya... a böngészőm bedöglött vagy mi baja van... Oldalakat alig bír megnyitni, frissítettem is és akkor sem, pedig szerettem a tűzrókát... 

Ének; Sehol sem talállak

Elsétáltam a hivatalba segély megigénylésért. 2x tettem meg az utat... a hölgy nem nagyon tartózkodott a helyén, a hangja olyan jellegzetes a folyosó végén hallottam éppen pletyizett... Mikor velem beszélt, lekezelő, beskatujázott, kíméletet nem ismerő, kemény nőnek mutatkozott. Viszont mindenkivel ilyen. 
Szépen haza sétáltam ebben a gyönyörű időben. 

Ének; Kék nefelejcs

Festésbe bele kezdtem, minden az útba volt, anyukám arrébb lökött valamit, természetesen a lábam alá... Valamint a kezem is tiszta szürke lett... 
Hideg abba hagyatta velem a munkálatokat. Tudom nincs hideg, már akinek! 
Bevackoltam magam, vettem be fájdalom csillapítót, de még mindig ráz a hideg.. Nem vagyok beteg! Holnapra kutya bajom. 
Szombaton érdekes buliban voltam... ez egy más bejegyzés témája....

Viszont, nem értem miért mondják valakire, munkanélküli, ma is sokat dolgoztam...


2 megjegyzés:

  1. Érdekes. Nálam is lelassult a net.

    VálaszTörlés
  2. Nem a nettel volt probléma, csak a programmal. Másikkal minden rendben ment. Azóta a bibis progi is működik rendesen gőzerővel :)

    VálaszTörlés