2011. november 10., csütörtök

Kerestetik...

Olvastam vagy hallottam, már nem is tudom, kerestem, de nem találtam, így csak:

"sok a kísértés, de 1 alkalom van, amit, ha elszalaszt az ember...."

Ebben most nyakig vagyok...

Keresek 2 dolgot.

Tanultam a Tündérkövekről: 6 szögletűre faragott, csiszolt kristály.
Kerestem Interneten, de annyira nincs elterjedve, hogy az valami bámulatos...
Volt egy bolt, ahol lehetett kapni, egyszer bennjártam, és láttam, de nem volt eszembe, hogy megvegyem... Míg egy alkalommal elindultam, és egy másik üzletet találtam a helyén... Képek onnét valók... csak ezek készültek a kövekről... Vaterán is volt fent, de lekéstem róla...
Most viszont úgy éreztem lépnem kell....
Kérem szépen! Aki lát ilyen követ, akkor tudassa valahogyan. 
Köszönöm!!!

Másik egy könyv. Szóval erre nem találok szavakat. Már kerestem egyszer, és akkor azt kaptam antikváriumban biztos megtalálom. Akkor sem jártam sikerrel. Több webantikváriumban néztem, csak képet találtam. Azok az elejtett morzsák vannak... Igen, létezik, de nem kapható, semmilyen formában! Ez a mai világban... elképesztő... vagy nekem vannak ilyen senki nem hallott róla, senki nem ismeri, esetleg látta... dolgokra igényeim???
Jaj az írónő összes kiadott könyve kapható, kivéve ezt az egyet!
A kép pedig egy Antikváriumból van.
Poén, már nevetek rajta ezt is meglehetett venni a Vaterán, de licit után 2 héttel találtam meg...


Kóbor kereséseim vannak, mindig is lesznek, ilyen pl az Urantia, hallottam a könyvről, kerestem is, de akkor éppen pont be volt tiltva, és most ismét meglehet találni, de a keresésnek már egy éve, és pár hete töltöttem le!!! :O
Tibeti gyógyító bot, hát igen olyan dolog, amit már tartottam is kezemben, de tudom, honnét lehet beszerezni!!! Ez nagydolog!!!! Már a kapcsolatot is felvettem az illetővel :)

Felháborodásom, és értelmetlennek látszó kapálózó keresésemnek, talán annyi a jelentősége, hogy ma voltam munkaügyben tesztet írni és az ideg valahol kimászik, holott ez nem is olyan nagy valami... :D Csak logikai, kézügyesség tesztek... :D Ettől tartottam??? Naná ;)
Ilyenkor van az, ne nyúljak semmihez, mert valamit elrontok... pl nem tudom, mit nyomtam és már ferdülnek a betűim XD

Kérek mindenkit, aki valamit is tud a képeken látható Tündérkőről vagy könyvről, értesítsen!
Köszönöm!!!!

2 megjegyzés: