2011. november 13., vasárnap

Tűzifa árlista...

Szórólapozás, mekkora dolog!! :D
Igaz, porcikám sem kívánta, de jólesett a friss levegőn jönni, menni... gondolkodhattam, az élet nagy dolgain, a család bugyuta ötletein... játszhattam a kutyákkal, miként cselezhetem ki őket :) Valamikor sikerült. :)
Jót nevettem, egy kiíráson: Éberen őrködöm! meg sem nyikkant, bezzeg aki szembe volt vele, árgus szemmel figyelt... Másik, amikor ki volt  téve a szokványos tábla: Vigyázat a kutya harap! Kis palota pincsi pedig ugrált! XD Játékos pulival is találkoztam... de játszottam volna... Amikor 3 kutya indult felém, hát ahhoz kapuhoz nem mentem oda...
Emberek a másik fele... Nézték bent, ahogy iparkodok.... valakit a kapuban kaptam el, és mondtam: Tűzifa árlistát kér e? Végén még fütyült is utánam, hogy adjak neki, még többet, lehet gyújtósnak használta!!! XD Másik emberke pedig kért az ismerősének is :) Idős nénik tűzifa árusnak hívtak... :D 
Ez az egész a kedves családom ötlete... szerencsére ők is unták... így csak 4 órát mászkáltunk egyik kaputól a másikig... Még két településen szeretnék szét szórni a cetlijeiket,  de azt már másokkal....
Ez elég friss élmény, délutánra a két nap okozta fáradtság pihenése maradt :)

1 megjegyzés: