2011. november 22., kedd

Munkanapok...

Bezavarodtam, első vagy második munkanap??? Teljesen mindegy :)
Túl vagyok rajta és kész. :)
Teccik a dolog. Hív az ismeretlen... :) Meddig fog tetszeni nem tudom... egyenlőre minden olyan új. Érdekes. :)
Az új információktól zsongó aggyal próbálok értelmeset írni, visszajött árum ís és azokat is javítottam :) Bogyó helyett gyöngy kell a népnek :D


Idegen vagyok, sok az ismerős, még is idegen... nem akarok gondolkodni nem is nagyon tudok... csak folyni bele az ismeretlenbe... 
Valami olyan messzinek tűnik, egy találka, rég várt. Képek maradnak, öröm, hiszen vannak, legalább ez. :) Fejembe szeretnék bele menni és megnézni mi történik most benne? Mi ez a fájdalom? Ennyi lenne? Kidőlnék? Nane... Ülök és nézem a kuplerájt, ami lassan hatalmasodott el körülöttem. Kedves illatát érzem, mélyről jön... az emlékeimből... 
Szemeim becsukódnak... mély álomba merülök...


3 megjegyzés:

  1. Te mindig keresed a sárkányodat, hát eszembe jutott, hogy itt az én "világomban" él Dessie a Deseda tó szörnye. Íme:

    http://mjozsef.blogspot.com/2009/12/nessie-dessie.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Köszönöm!!! :)))) Nem keresem, van ;)

    VálaszTörlés