2011. november 20., vasárnap

Pici szünet...

Hát a munka beütött... csibék jöttek és azoknak nagy részét vetkőztettük, és küldjük egy hideg ládába :)  Hangom az olyan kellemesre sikeredett... így lábadozok is...
Tegnap este inhaláltam :) Ma este készülök a holnapra. Munkanapom, az első! Szerződés aláírás és egyebek... :)
Jobb szeretnék még egy icipicit itthon lenni, de ez van. Ezt dobta a rendszer :)

Mai nap, nagy nap.. ezt csak úgy súgom, ma van valakinek a szülinapja :)
Nagyon Boldog Születésnapot Kedves!!! :) Hú már alig várom a..... :) 
Köd előttem köd mögöttem :D
Pizzázni is voltam régi munkatársaimmal, de szépen lassan kopik a létszám....egyre kevesebben járunk... hangulat az meg van... mosolyogtam, hiszen a jelenlévők 97%-a egy munkahelyen van :D Hívtak közéjük, de még várom mit hoz a holnap :) Egyébként nem kívánkozok oda...

Ennyi lenne rövid jelentkezésem...



Beszarás ez a kép XD Nagyon tetszik :) Csak a hangulat miatt no ;)




2 megjegyzés:

  1. Jobbulást neked és boldog szülinapot neki!
    Tényleg jó kép. Érdekes, hogy összevág, mert tegnap volt egy film, amiben egy genetikailag összekutyult félig ember, félig hüllő emberszerű -pont ilyen barátságos szemekkel- gyilkolászta halomra volt embertársait. Nem tudom a történet végét, mert elaludtam rajta. Hiába no! A sok izgalom.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Átadom :) Szerintem olvasta ;)
    Vannak ilyen dolgok az ember életében, mikor képek, jelenetek, akár 1 film, vagy történet hasonló dolgokat hoz :) Ilyenkor szoktam elgondolkodni, na most mi is van????

    VálaszTörlés