2011. december 6., kedd

Boldog Mikulást!!! :)

Benne nem hiszek. Kint volt a csizmám egész nap és éjjel és semmi..
Hajnali 1 órás ebédkor vagy hogyan írjam, kaptam valami ízetlen csokit, de ezt a pénztárostól. :)
Ennyit az aktuális dolgokról XD

Át aludt nap, és ugyan mire megyek be ma éjjel gondolatok.
Úgy érzem nincs idő a karácsonyra, örülök, hogy minden megvan :) 
Az új embert, az új munkahelyen, bántják, szavakkal, butának nézik, és egyszerre több ember magyaráz, és nem tudja mi van. Na ez van most. Kavarások, értelmetlen beszédek XD 3 főnök van és mind a 3 mást mond. :O Ezzel kavarják meg az embert :) Ezen nevetek, ma, de tegnap nem nevettem XD 4-ünknek mondott valamit és mindannyian másra emlékszünk XD Ez a kollektív tudat megborulása :D

Most jut eszembe kaptam valami pénzeket, meglepődtem rajta lehet a Mikulás intézte el??? XD

2 megjegyzés:

  1. Naná hogy én intéztem! Ki más? :))

    VálaszTörlés
  2. Gyermekek hisznek benned, aztán a felnőttek kiölik ezt...
    Felnőtten, kételkedve olvaslak, bár minden "mesebeli, fantázia" lényben hiszek ;)

    VálaszTörlés