2011. december 20., kedd

Hangolódó

Szobámban sötét van! Kislámpám ég csak... Zenét még nem kapcsoltam, de majd azt is lassan. Aludtam egyet. Készülök az éjszakai munkára... 
Hajnalban haza érek, fejest ugrok az előkészített ágyikómba :) Másként nem is lehet ezt az egészet... :) Ma még pakolok, nagy része rendben van :) Ezzel is készülök, de már a karácsonyra hiszen 4 nap van! Tegnap dühöngtem, nem találtam az X-faktor fináléját... aki dolgozik, csak így letöltve tudja nézni. Tudom az eredményt, de még is szeretném látni :) Mit énekelt a nyertes? Akinek szemében benne van az a fájdalom, amit csak az lát akivel hasonló történt.  Akinek csalódással ért véget, nem a műsírására vagy talán az már igazi megnyilvánulása??? Milyen számokat énekelt?
22-ére a tömegközlekedési járműveket írtam össze melyikkel járok jobban :) Majd aznap kiderül :) Izgalom hegyek :) 
Havat várom, a legújabb hosszú pulcsikám is helyre jött, nyúladozik össze-vissza :) Mikor leesik a hó és bejön az a nagyon nagy mínusz, akkor a melegebb kabát alá pont jó lesz. :) Havazás  mikor ér ide??? Remélem hamarosan :)
Hangolódok a karácsonyra már augusztus óta :) Munkába déltől... :) 
Találgatok, mézeskalácsot is szeretnék sütni XD teával milyen finom lehet :) Receptet is kaptam, a felvidékről :) 
Asszem ennyi elég belőlem... lehet csak magamnak vagyok sok??? Végül is a gondolataim már pár órája abajgatna XD


2 megjegyzés: