2011. december 19., hétfő

Advent negyedik napja :)

Mivel telt volna??? MUNKÁVAL! 

Milyennel is? Délutános műszak :) 

Csomagoltam a készülékeket, amíg beérkezett a sor. Utána javítottam a rosszakat, közben tanultam is, sokat :) 

Délelőtt meggyújtottam a 4. gyertyát a lila angyalnak :) 

Ma szaladgálás volt a lényeg, és már elkezdtem a csomagolást, szép lassan komótosan. 2 fülcimpa :) Csak a megfelelő csomagba rakjam XD 

Valakinek megígértem csak 1 valamit kap, de nem tudtam megállni komiszka ötletem megvalósítását. Ez csak egy gond felejtő ötlet, amiből remélem nevetés lesz :) Már rég vettem elő a karácsonyi listát, ami rendes táblázatba van szedve... sokat változott 1-etlen 1 személynél... Mit csináljak, akit szeretek nem akarom megbántani... így is tartok tőle... mert amiért kapja az már nem aktuális... elég a homályból :D

22-én megkezdődik az ünneplés nálam :) Találkozok a barátnőmmel, a cicalánnyal :) Nem tudom hányan leszünk, majd kiderül. :) Csak neki készültem meglepivel, majd hamarosan láthatóvá is teszem :)
Másnap takarítás szoba és fa díszítés, sütik sütése :) 
24-én készülődés, megnézzük Máriát, csak a szomszéd városban (mellesleg az unokahúgom, nővérem azt hiszi kíváncsiak vagyunk rá...)
25-én vendégek jönnek, és remélem a családok gyorsan elmennek haza pihenni :D csak 1-2-őt várunk. 
26-án felkészülés a másnapi délelőttre :)
Na ne szaladjak ennyire előre csak 2 éjszakát kell átdolgoznom és kezdődik, amit leírtam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése