2012. február 25., szombat

Új kihívás... (tisztító szer)

Ezen a héten új dolgokba kezdek....
Kirobbantó ok: Amit szerettem deo már nem lehet kapni, így készítek magamnak. Nem kell hozzá sok dolog, bekeverem, és kész... :) 
Kísérletezek! Most egy tisztítószert próbáltam ki, és a fürdőszoba csapjai csillognak villognak... :) Illat pedig, amit bele tettem :) 
  • 2 ujjnyi mosogatószer
  • 2 ujjnyi ecet
  • víz
  • 20-30 csepp illóolaj
  • spriccelős flakon
Ablaktisztítós flakont találtam és a mix abba került bele... :)
Illó olajak, amik ajánlottak hozzá, ezeknek antibakteriális, gomba ölő hatása is van:
Cickafarkfű, eukaliptusz, fahéj, kakukkfű, kamilla, levendula, szegfűszeg, teafa, citrom...

Sok okosság található Lukrécia kencéi oldalán :) Itt találtam ezt is :)
Tervezem mi lesz a következő :)
Minden esetre jó volt, úgy takarítani a fürdőszobát, hogy nem fulladtam meg a hipó, vízkőoldó szagától :)
Következő a deo lesz!!! :)

4 megjegyzés: