2010. december 3., péntek

Kártyák és ....

Tízen éves koromban vettem cigány kártyát, de nem tudom mi miatt. Nem ismertem a lapokat, így nem is használtam, elpakoltam.... 
Cigány kártya
 Egy gyakorlat miatt vettem Mlle Lenormand kártyát olyan mintha a francia kártya lenne keverve a cigány kártyával. Leghíresebb és legpontosabb kirakási módja a Közel-távol. Lenormand Napóleonnak is jósolt...

Mlle Lenormand kártya
Doreen Virtue Angyalkártyája, kellemes képekkel van illusztrálva, talán mert nem figyelek, nem mindig értem az üzeneteket, bár a mai....

Doreen Virtue: Angyal kártya


Rúna lap: Ajándék :)
Ezzel kb. egy időben vettem a RÚNA paklit. Rovásírás van rajta. Vikingek használták igaz nem lapokon, hanem másba volt bele vésve, láttam már köveset vagy fa cikkekre vésettet. (már régen is mennyi hangsúlyt fektettek a jövő felderítésére) Minden kártyát be kell avatni... a Rúna a legérdekesebb! Északnak kell fordulni. A rovásírásnak megfelelő testtartást kell felvenni, és az ahhoz tartozó szótagokat kell mondogatni. Majd be kaksiztam mikor visszaválaszoltak (azóta beedződtem ezen a téren)
A Vikingekért meg amúgy is oda vagyok, szóval ez a kártya telitalálat... valamelyik előző életemben megtalálnám rá a választ... Gyakran voltam harcos....



Tarot kártya izgatta a fantáziámat, de a fekete mágiához kapcsoltam és így tartottam tőle....míg meg nem vettem az Ibis tarot. A könyves polcomon vette fel a rezgésemet, míg fél év után elő vettem, csak a nagy arkánum lapjait ismerem belőle... Miért pont Ibis-tarot? Állítólag VI. Ramszesz idejében éltem, mint nő... jó volt ;) 
Ibis-tarot
 Ilyen problémám nem volt Doreen Virtue Istennős kártyáival... Bájos, a földön eddig mesékben, mondákból, történelemből ismert Istennők vannak felsorakoztatva!

Istennős jóskártya
Symbolon!!! Majd nem elfelejtettem! Pedig nagyon szép a grafikája... Tarot van keverve az Asztrológiával. Nagyon jó! Megtalálható benne a nagy és a kicsi arkánum lapjai csak nincsenek szétbontva... Ezt sajnos elajándékoztam. 
Symbolon

Újabb Angyal kártya került a birtokomba, de azt nem szeretem a semmi lapjai miatt

Kaptam egy újságot és benne Müller Rózsa jóskártyája volt, igen kivágtam... ki is raktam és mindig ugyan azt adta ki... bámulatos... azóta sem, mivel az akkor még távolinak tűnő jövőt mutatta, és még nem teljesült be...

Eközben kezembe került a cigány kártya is, és tudatosan kezdtem el a lapjaival ismerkedni....

Müller Rózsa kártya
Nehezen tudtam kiválasztani melyik tarot legyen! Crowley vagy Rider. Hát Rider mellett döntöttem, egyszerű még is... nagyon jó :) Crowley-t pedig az interneten csodálom. Nem kizárt, hogy lesz olyanom is. :) Meg Tündéres is, de nem Doreen-es! Külföldi oldalakon nézelődtem... mint a Symbolon.... 
Rider-tarot
Késztetést éreztem a Symbolon-hoz, hívott... igen már boldog pakli tulajdonos vagyok :)

Bementem egy könyves boltba és ott ráakadtam Grál-kód jóskártyára. Már nem a jóslás rész érdekelt, inkább a meditációk, amik a kártyákhoz vannak :)

Grál-kód jóskártya
Jóskönyv pár éve meg van, igen Müller Péter könyve. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Múlt évben Soleil barátnőm mesélt róla. Használatát elolvastam, most jut eszembe, hogy mennyire rá világít dolgokra. Ez a Ji-King akár emberrel vagy élethelyzettel kapcsolatban segít.

Pár darab kártyám van csak, de mindnek meg van az a tulajdonsága, hogy használatukkal az ember jobban megismeri önmagát. 
Ismereteim szerint, míg a cigány kártya jósol, addig a tarot egy lehetséges utat mutat. Nyugodtan ki lehet javítani, ha nem így van!!!
Ritkán vetek kártyát. Most várok, hiszen szinte mind a 2 kártya típus egyet mutat. Tisztelem a jóskártyákat, másként nem lehet... 

Vettem egy ingát! Kicsi réz csepp. Működött, de nem éreztem enyémnek. El is kívánkozott tőlem...
Kaptam egy ismerőstől Nefrit (zöld fél drága köves) Me-Ka-Ba ingát! Szívem csücske :) Amikor már megkaptam megszólított! A csepp ingát, miután meggyőződtem róla, igaz kissé vonakodva Nikusnak adtam. Vonakodásom oka, nem ismertem még akkor! :) Már tudom a legjobb helyre ment!!!

Most nézem... a képek, hát igen magam alá süllyedtem, bele is fáradtam, de ez nem indok, hogy így összecsaptam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése